יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

הורידו את Beautiful Widget בחינם.

אחד ההבדלים בין אנדרואיד לשאר מערכות ההפעלה בשוק הסלולארי הוא, המרקט. לכל מערכת הפעלה, אם זו iOS או Windows Phone יש את חנות האפליקציות שלה. כל אחת מהן מנסה להתגאות במספר האפליקציות שהיא מספקת. אך כמו שציינתי, באנדרואיד המצב קצת שונה. לחנות האפליקציות של אנדרואיד קוראים מרקט, אך מעבר למרקט קיימות עוד מספר חנויות פרטיות שמאפשרות הורדה של אפליקציות לאנדרואיד ולכן המעקב אחר הכמות אינו קל. לדוגמא, ישנו המרקט מבית גוגל המציע מאות אלפי אפליקציות ויחד עם זאת לאתר Amazon ישנה חנות שנקראת Amazone App Store, אשר מספקת אפליקציות יחודיות משלה.

ועכשיו נגיע לעיקר, חנות האפליקציות Getjar מאפשרת הורדה של האפליקציה Beautiful Widget בחינם.
כל שעליכם לעשות הוא, להיכנס לאתר הבית של Getjar ולהוריד את אפליקציית החנות של Getjar למכשירכם. לאחר ההתקנה חפשו בחנות את Beautiful Widget והורידו אותה (במחיר של 12 ש"ח) בחינם. המבצע ללא זמן מוגדר, אז מהרו להרוויח את התענוג.

Beautiful Widget הינה אפליקציית Widget בלבד. היא מאפשר לנו לבחור Widget שיראה לנו את השעה הנוכחית, מזג האויר, שליטה בבקר ה-Wifi, רטט מצב סוללה ועוד. בנוסף ניתן לבחור ערכות נושא ממאגר אין סופי וכך להפוך את ה-Widget שלכם ליפה יותר ויחודי יותר. בסרטון הבא ישנה ביקורת על האפליקציה וגם מדריך קצר על השימוש בה.

לצפייה ביוטיוב - לחץ כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה