יום שבת, 24 בדצמבר 2011

Samsung מאכזבת - Galaxy S לא יקבל עדכון לאנדרואיד 4.

אם אתם בעלי מכשיר Galaxy S הראשון אז כדאי לכם לשבת לפני שאתם קוראים את המילים הבאות. Samsung הודיעה בצורה רישמית כי המכשיר Galaxy S לא יקבל עדכון למערכת ההפעלה אנדרואיד 4 (Ice Cream Sandwich). כן אתם צודקים, זה אותו מכשיר שהחזיר לה את כבודה בתחום הסלולאר ובעצם נחשב לאחת הסיבות לכך שהיא מחזיקה בתואר -חברת המובייל הגדולה בעולם.

Samsung טוענת כי המכשיר חלש מבחינה חומרתית ולכן הוא לא יוכל להריץ את המערכת החדשה בצורה תקינה. בעקבות טענה זו, כולם שואלים את אותה שאלה - איך זה יכול להיות? הרי ה-Nexus S בעל אותם נתונים, הוא מיוצר על ידי Samsung והוא כבר קיבל את העדכון. החברה מצדיקה את עצמה בטענה כי ה-Galaxy S בעל ממשק TouchWiz ולכן הוא צורך יותר זכרון לעומת ה-Nexus S אשר מחזיק במערכת נקייה של גוגל. בנוסף היא הודיעה כי גם הטאבלט הראשון שלה, Galaxy Tab אינו זכאי לעדכון גרסא.

אנו מתחילים לראות מגמה של חברות אשר מבטלות עדכונים למכשירים אשר רק שנה וחצי בשוק. HTC ביצעה מהלך דומה לגבי מכשיר ה-Desire שנחשב לאחת מהצלחות היותר גדולות של החברה, כאשר היא הודיעה כי הוא לא יתעדכן לגרסא 2.3 (Gingerbread). לקוחות החברה זעמו כל כך עד כי החברה נאצלה לשנות את הממשק על מנת לאפשר את העדכון. גם גוגל מתנהלת בצורה דומה עם מכשיר ה-Nexus One, אשר יאלץ להשאר מאחור ללא עדכון לגרסאת האנדרואיד 4. מעניין לדעת מה יקרה בעתיד? האם כולנו נאלץ לוותר כל כך מהר על מכשירים אשר עלו לנו אלפי שקלים על מנת להשאר מעודכנים?

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה