יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

Where's My Water - כבר קילחתם את התנין שלכם היום?

אפשר לומר שאני לא חובב משחקים באנדרואיד או בכלל במכשירים ניידים, אני מעדיף להעביר את הזמן בדרכים אחרות. אך לעתים מגיע המשחק שמצליח לגרום לי להתמכר אליו ולעזוב את כל שאר עיסוקי והפעם הוא נקרא - Where's My Water? המשחק בבסיסו מזכיר את Angry Birds ו-Cut The Rope, עליכם להגיע מנקודה א' לנקודה ב' ובדרך לאסוף מספר פריטים אשר ישפרו את תוצאותיכם. אולי בעצם זו הסיבה להצלחתו של המשחק החדש.

כאשר תפתחו את המשחק, תגלו עשרות שלבים אשר רק מחכים להיפתר על ידכם. המטרה: לקלח את התנין במים ומומלץ במים נקיים ולא מלאי רעלים. בעזרת גרירת האצבע על המסך תוכלו לחפור תעלות באדמה ובעצם לגרום למים להגיע לצינור המנווט ישר למקלחתו של התנין. האתגר הוא, לגרום לו להתקלח כמה שיותר מהר ועם כמה שיותר ברווזוני גומי צהובים על מנת להרוויח יותר נקודות. הקושי מתחיל בנוזלים הרעילים, במוקשים או בדשא אשר עומדים ביניכם (התנין) למיי המקלחת החמים שלכם ובואו לא נשכח ברווזון או שניים. בזמן חפירת התעלות באדמה תוכלו לחשוף פריטים אשר קשורים ל"עלילה" של המשחק, ברגע שתגיעו למסך המציג את ה"אוסף" שלכם, תגלו שלבים נוספים עם אתגרים חדשים.


רמת המשחק אינה קשה בצורה מתסכלת, אך היא כן מאתגרת. אין סדר כרונולוגי לקושי השלבים כך שגם אחרי מספר פרקים ב"סיפור" תגלו שלבים קלים אך מהנים מאוד, מה שלדעתי שומר על קצב הנאה למשך כל המשחק. המשחק זמין להורדה באנדרואיד מרקט בגרסא חינמית עם כמות שלבים מוגבלת ובגרסא מלאה אשר עולה 3.74 ש"ח. כמו כן, ניתן לסרוק את הברקוד שבסוף העמוד. בזמנו, המשחק היה זמין לקנייה ב-10 סנט בלבד, תחת חגיגת ה"10 מיליארד" הורדות מן האנדרואיד מרקט.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה