יום חמישי, 14 ביוני 2012

Andromore גדל בשנה :)


בסביבות 2009 החלטתי שאני רוצה להחליף את הפלאפון שלי והתחלתי לחפש באינטרנט את האפשרויות העומדות בפני. גיליתי את ה-Palm Pre, מכשיר של חברת Palm הוותיקה. המכשיר מריץ את WebOS המבוססת לינוקס, משמע קוד פתוח. מה שהלהיב אותי עוד יותר. ככול שעבר הזמן, הבנתי  כי אין סיכוי שה-Pre יגיע לארץ והחלטתי לעשות צעד נועז ולהזמין אותו ב-ebay, רק 350 אירו והוא שלי. עשיתי זאת! השגתי אותו, נהנתי ממנו, קיוויתי שהוא יעשה עלייה ושקהילת הישראלים תתעצם - הדבר לא קרה ואפילו לא היה קרוב לקרות. הבנתי שללא אפליקציות שימושיות, כייפיות ומגניבות אני ארגיש שאני לא מנצל את הדבר היפיפה הזה ובכל זאת המשכתי לקוות. באותו הזמן חברת פאלם הודיעה על פשיטת רגל והיא נמכרה לחברת HP. הודעה זו ערערה אותי לחלוטין והחלטתי לנטוש את הספינה. חזרה לחיפושים!

יצא לי לפגוש מישהו עם ה-Nexus One והוא התחיל להסביר לי קצת על מערכת ההפעלה אנדרואיד, היתרונות, החסרונות והפוטנציאל העצום. נפלתי בקסם כמו ילד שרואה שפן שיוצא מכובע. קניתי את ה-Nexus One בלי לחשוב פעמיים. סתם האמתי שהתלבטתי בינו לבין ה-Desire. עולם שלם התגלה בפניי וכמויות המידע שהתחלתי לאסוף היו עצומות. ימים שלמים ישבתי מול מסך המחשב שעליו מתעופפות כתבות, סקירות וסרטונים על מכשירים נוספים ועל המערכת. החיים היו יפים :) ואז הגיעה הנקודה שהבנתי דבר נוסף. הבנתי שבמקום רק לקרוא אני גם יכול לכתוב. אבל למה שאנשים יקראו את מה שאני כותב? קודם כל אני לא באמת "יודע" לכתוב. אני נמצא ברמה סבירה בהחלט אבל זה לא מה שמשנה. מה שבאמת היה חשוב לי הוא התוכן. בשנה האחרונה ניסיתי להביא לכותרות דברים שקשה למצוא עליהם כתבות בארץ. חידושים שנעשים בתחום הדפדפן או שיתופי מערכת ההפעלה אנדרואיד בגאדג'טים אחרים.

השנה עברה מהר מאוד והמוטיבציה רק התגברה וכל זה בזכותכם. ככל שאנשים קוראים יותר את מה שאני מציג ב-Andromore אני מפסיד יותר שעות שינה. גיליתי שאני נהנה לכתוב ולדווח על דברים חדשים, דברים מגניבים ואפילו מצחיקים. אני מאחל לעצמי בשנה הקרובה שאתם תמשיכו לקרוא ולפרגן ושאני אפסיד שעות שינה בשביל זה.

יניב בן רייטן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה