יום שני, 18 ביוני 2012

סקירה: Galaxy S3 - שליט הגלקסיה הגיע.

בשנים האחרונות חברת סמסונג עושה את דרכה מעלה בשרשרת המזון הטכנולוגית. אפשר לומר שהיא התחילה את דרכה כאשר בחרה לשלב את מערכת ההפעלה אנדרואיד במכשיריה. סמסונג בחרה לפרוץ עם מותג חדש בשם גלקסי (Galaxy). את הגלקסי הראשון, לא S1, אנשים כמעט ולא מכירים אך זה לא משנה מאחר ואחוז גדול מהשוק היום מכיר את סדרת הגלקסי הנוכחית, ה-S2, S1 ועכשיו את ה-S3. ה-S3 הוא הדור השלישי בסדרה והוא מביא עימו ציפייה גדולה. גדולה כל כך שמאז המתחרה החזק - האייפון, לא הייתה ציפייה כזו בעולם המובייל. הצרכנים מאמינים כי המכשיר הנוכחי יהיה השליט הבלתי מעורר של הגלקסיה ושל כל שוק המובייל. ביחד עם זאת, סמסונג יודעת כי היא חייבת לענות על דרישת הצרכנים אחרת יכולה להתבצע הפיכה לא קטנה בגלקסיה של החברה. האם סמסונג עושה זאת בשלישית? האם ישתלם לכם לשדרג את המכשיר? כל זאת תדעו בהמשך הכתבה.


מה בקופסא:
ה-Galaxy S3 מגיע כמו תמיד בקופסא קטנה בצבע לבן או כחול, בהתאם למכשיר שבפנים. מעבר למכשיר נקבל מטען USB וכבל USB אשר מתחבר למטען וגם למחשב, בשונה משנים קודמות בהן קיבלנו מטען חשמל רגיל וכבל USB לסנכרון המחשב. תשמחו לדעת כי סמסונג חשבה גם על נוחיות השמיעה שלכם בזמן המשחקים, המוזיקה והסרטים. הקופסא מכילה מתאמי פלסטיק בגדלים שונים לאוזניות וכמובן נקבל אוזניות שמתפקדות גם כדיבורית עם בקר שליטה על קבלת שיחה או ניתוק שיחה. לבסוף תקבלו חוברת הסברה עם אחריות ושאר ירקות.


עיצוב מן הטבע.
אם תסתכלו על כל סדרת ה-Galaxy S, תבחינו במספר הבדלים בולטים בין המכשירים אך מצד שני ודאי תשימו לב כי לכל הסדרה יש בכל זאת מכנה משותף. נראה כי ה-S3 הוא שילוב של מספר מכשירים של חברת סמסונג. המכשיר בעל מסך בגודל 4.8 אינץ', כאשר הוא מגיע בשני צבעים: לבן וכחול. לגרסא הלבנה ישנו פס בצבע כסף המקיף את מסגרתו של המכשיר ובעצם יוצר הרגשה של איכות ויוקרתיות. בגרסא הכחולה אותו פס קיים בצבע כחול כהה. גב המכשיר זהה בצבעו לגוף המכשיר כאשר הוא בעל טקסטורה מבריקה, מה שמחזק את העיצוב היוקרתי. גב המכשיר חלק לחלוטין והאלמנטים הבולטים היחידים הם המצלמה, פלאש, רמקול ולוגו החברה. לפני צאת המכשיר צצו ברשת שמועות רבות כי יכול להיות וסמסונג תיפרד מהכפתורים הפיזיים ותבחר ללכת בדרכה של גוגל (Galaxy Nexus) עם כפתורי מסך מגע. אך נראה כי החברה בחרה שלא לוותר על סימן ההיכר שלה ולכן תוכלו למצוא את שלושת הכפתורים המוכרים בחלקו התחתון של המכשיר. כפתור קפסיטיב המיועד ל"חזרה", כפתור אמצעי פיזי המיועד ל"בית" וכפתור קפסיטיב נוסף ל"תפריט". בשונה מה-Sים הקודמים, כפתור ה"בית" קטן ורחב יותר וממוקם ביחד עם שאר הכפתורים הקפסטיביים בחלקו התחתון ביותר של המכשיר. נקודה שעליה אדבר בהמשך.

כמו כן, את כפתור הכיבוי וההדלקה תמצאו כמו תמיד בצידו הימיני של המכשיר ואת בקרי הווליום בצידו השמאלי. חיבור האזניות נמצא בחלקו העליון של המכשיר וחיבור ה-microUSB בתחתית המכשיר. כפי ששמתם לב, שום דבר כאן לא השתנה. על מנת לצפות בשאר תמונות המכשיר תוכלו להיכנס לעמוד הפייסבוק של Andromore.

סמסונג טוענת ומנסה להחדיר לנו, כי המכשיר עוצב בהשראת הטבע ובמיוחד בסגנון חלוק נחל ולכן אנו רואים את הפינות המעוגלות, הגב החלק ואת החוסר במרובעות שייחדה את ה-S2. כפי שציינתי, ה-S3 הוא שילוב של מספר מכשירים מסדרת הגלקסי. נראה כי הפס המקיף את המכשיר נלקח מה-S1, הצורה המרובעת של ה-S2 לא קיימת והפינות המעוגלות נלקחו בעצם מה-Galaxy Nexus. אני מאמין כי ה-S4 יהיה דומה לעיצוב זה.


עוצמה ללא גבולות.
ה-Galaxy S3 מציין את קפיצת המדרגה של סמסונג. זהו המכשיר הראשון שלה אשר מגיע עם מעבד ארבע-ליבות. מהירות השעון שלו (1.4Ghz) היא לא מהגבוהות כיום בשוק המובייל, אך במבחני השטח אפשר לומר כי הוא בין המעבדים החזקים ביותר שתמצאו. סמסונג הצליחה לייצר מכשיר המגיב נהדר לכל פעולה שתבצעו. לא משנה כמה נראה לכם שאתם מעמיסים עליו עם ריבוי משימות, הורדת קבצים גדולים, הרצת סרטים ושמיעת מוזיקה, אתם לא תצליחו להתיש את ה-S3 ויותר מזה אתם לא תראו אותו מגמגם אפילו לא פעם אחת. מדהים לראות עבודה ברמה כל כך גבוהה, ללא קריסות מיותרות וללא מעצורים בכלל. אם אתם חובבי משחקים, סדרות, סרטים ומוזיקה, זהו המכשיר בשבילכם.

אי אפשר להמשיך בכתבה מבלי להתייחס למסך העצום והמרהיב של המכשיר. מסך ה-S3 זהה למסך ה-Galaxy Nexus אך בדרך מאוד מוזרה, כשביקשתי מאנשים לבחור את המסך האיכותי ביותר מבין שניהם, הם בחרו ב-S3. יכול להיות שגודלו של המסך, איכות הרקעים והאייקונים פשוט קורצת יותר לעין או ששם המותג משחק פה (אחרי הכל, רוב האנשים לא מכירים את ה-Galaxy Nexus). שוב, אני רוצה להחמיא לסמסונג על הביצועים הגבוהים, שילוב של מכשיר דק, קל, עוצמתי ובעל מסך מרהיב המאפשר לכם להסתובב עם מכונת מדיה מדהימה בכיסכם. 

ל-Galaxy S3 קישוריות רבות, אם מדובר ב-MHL, NFC או ב-Wifi Direct. טכנולוגיית ה-NFC אינה חדשה בעולם הטכנולוגי, אך היא מראה את ניצניה רק בשנים האחרונות. חברת Nokia הייתה הראשונה שניסתה לדחוף אותה קדימה אך היא לא צלחה כל כך. לפני כשנה Google לקחה את ה-NFC צעד קדימה כאשר הכריזה על ה-Google Wallet והיא אפשרה טכנולוגיה זו כבר ב-Nexus S. הפעם תורה של סמסונג לבעוט בכדור. Google החליטה לקרוא לשיטת העברת המידע בעזרת מכשיריה על גבי טכנולוגיה זו - Android Beam. סמסונג לקחה את זה לכיוון הגלקסיה וקראה לזה S Beam. בעזרת שני מכשירי Galaxy S3 או כל מכשיר בעל NFC תוכלו להעביר מידע בצורה מהירה.


קרבו גב אל גב את שני המכשירים, המתינו לצליל האישור ולחצו על מרכז המסך. מניסיוני, בעזרת ה-NFC ניתן להעביר: אפליקציות, אנשי קשר, אתרים ובעצם כל מידע שיש לי במכשיר. האם אפשר להעביר תמונות וסרטים? התשובה היא כן, רק בתנאי אחד. אתם זקוקים למכשיר שמחזיק בקישורית Wifi Direct. המכשיר פותח אוטומטית את ה-Wifi Direct ושולח את אותה תמונה או סרט. רק בשביל לסבר את האוזן, מדובר פה על קצב העברה של 5-6 מגה לשניה. תארו לעצמכם שאתם רוצים להעביר סרט בגודל 700 מגה למכשיר אחר. אני אשאיר לכם את החישוב המדהים.

מעבר לשידור האלחוטי למכשיר קיימת קישורית MHL. תקן ה-MHL מאפשר הוצאת תמונה וסאונד בעזרת מתאם מיוחד וכבל HDMI לטלוויזיה. חיבור זה יאפשר לכם לראות סרטים באיכות 1080p על מסך הטלוויזיה, במיוחד בהתחשב בכך כי ה-S3 תומך בפורמטים רבים של סרטים ללא צורך בהמרה ( MP4/DivX/XviD/WMV/H.264/H.263 player). כמו כן, סמסונג מציגה לנו את ה-Pop Up Play. בזמן צפייה בסרט תוכלו ללחוץ על כפתור ה-Pop Up Play ובעצם להקטין את הסרט לריבוע קטן שאותו תוכלו למקם בכל מקום על פני מסך המכשיר, בזמן שהסרט ממשיך לנגן תוכלו לבצע כל פעולה שתרצו במכשיר: לכתוב הודעה, לבדוק מיילים או לגלוש באינטרנט.

נקודה חשובה לציון, אני חושב שזה המכשיר הכי "פתוח" שיצא עד היום. גם מכשיריה של Google דורשים הרשאות Root על מנת לחבר אביזרי חוץ לחיבור ה-microUSB. למה אני מתכוון? בעזרת מתאם נוסף, (USB OTG (on-the-go תוכלו לחבר למכשיר כל אלמנט חיצוני שתרצו. דיסק און קי, כונן קשיח, שלט של אקס-בוקס או של PS3. חוששים מחוסר חיבורים? אין בעיה, חברו מפצל USB ואליו את כל החפץ בנפשכם. הציצו בסרטון הבא ותבינו למה אני מתכוון.





לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

חיישנים זה העתיד.
ה-Galaxy S3 מביא את החיישנים לרמה שלא נראתה עד כה. המכשיר בעל לא פחות מ-13 חיישנים שונים. תוכלו לבחור אם לעשות שימוש בכל חיישן וחיישן אך דעו לכם, כי אם בחרתם לעשות שימוש באחד מהם כנראה שלא תוכלו להפסיק. 

אם ישנו חיישן שלדעתי צריך להיות ברירת מחדל בכל מכשיר אלקטרוני - זה הוא חיישן ה-Smart Stay. חיישן זה עושה שימוש במצלמה כשהוא בעצם עוקב אחר העיניים שלכם. כאשר החיישן מזהה שאתם בוהים במסך המכשיר, הוא יתן פקודה למכשיר להתעלם מכיבוי המסך האוטומטי. ברגע שתסיטו את מבטכם או תעצמו עיניים, המסך יכבה. רבים לא האמינו לי כשסיפרתי להם כי אופציה זו קיימת ב-Galaxy S3 ובעקבות כך הם ביקשו הוכחה. כולם בסופו של דבר תפסו את הראש ואמרו שזה מגניב אך אני אישית חושב שזה מפחיד. לא מספיק שאנשים מפחדים מפרטיות והם מכסים את מצלמות הלפטופים שלהם, עכשיו הם גם יתחילו לחשוש מהמכשיר הסלולארי שבידם. אבל אתם זוכרים מה אמרתי בתחילת הפיסקה? חובה בכל מכשיר.

חיישן נוסף אשר עושה שימוש בתנועה, יאפשר לכם להתקשר לאדם אליו אתם בדיוק כותבים הודעות טקסט. פעמים רבות התחלתי לכתוב הודעה לחבר ובאמצע התייאשתי והחלטתי להתקשר אליו. בעבר היינו צרכים לבצע מספר פעולות כמו לעבור לחייגן או לאיש הקשר, לבחור את המספר אליו נרצה להתקשר ורק אז להגיע למצב שיחה. ה-Galaxy S3 מאפשר לכם דרך קלה יותר. כאשר אתם נמצאים באמצע כתיבת הודעת טקסט פשוט הרימו את המכשיר לכיוון האוזן והוא יתקשר ישירות לאותו אדם.

אני חששתי שמרוב חיישנים אנשים יתחילו ללכת לאיבוד, אך סמסונג דאגה שזה לא יקרה. ליד כל חיישן קיימת אופציית למידה עם סרטון קצר וטקסט ברור שיסביר מה הוא עושה.

S-Voice - סמסונג מציגה את התשובה שלה לסירי של אפל ולפקודות הקוליות של Google .Google מאפשרת פקודות וחיפוש קולי כבר מתחילת השקת מערכת ההפעלה אנדרואיד. אך לא כולם מנצלים זאת כמו שצריך במכשיריהם. אין ספק השירות עובד בצורה הטובה ביותר בארה"ב אך ניתן לראות התרחבות עולמית בתחום. סמסונג מנסה את מזלה ונכנסת לתחרות מול Google ואפל יחד. ה-S-Voice מגיע בגוון רחב של שפות אך עדיין לא עברית ולכן השרות לא אפקטיבי בישראל. אלו מכם שמעוניינים לנסות אותו ישמחו לגלות כי הוא מבין את המבטא הישראלי שיש לרובנו באנגלית. ה-S-Voice יאפשר לנו לבדוק את יומן הפגישות שלנו, את תחזיק מזג האוויר, להפעיל בקרי שליטה כמו בלוטות' או Wifi ויפתח לנו אפליקציות. אישית לא מצאתי כל שימוש במערכת. דבר שכן ניתן לעשות עם המערכת הוא תכנות קולי לפקודות מאוד ספציפיות כמו פתיחת מצלמה או פתיחת המכשיר.


מצלמה
אני אתחיל דווקא בכך שאתוודה כי לא ראיתי במו עיניי את יכולות המצלמה של ה-htc One-X או של ה-Nokia 808 Pureview אך מכל שאר המכשירים שקיימים בארצנו אני יכול להכריז כי מצלמת ה-Galaxy S3 היא הטובה ביותר שתמצאו. חיישן המצלמה של ה-S3 הוא אותו אחד הקיים ב-iPhone 4S, אך מעבר לחיישן קיימת גם יכולת עיבוד התמונה של המכשיר ונראה כי ה-S3 עושה עבודה מעולה! ביצעתי השוואת צילום בין ה-Galaxy S3, Galaxy S2, Galaxy Nexus וה-iPhone 4S ואני מודה כי הצבעים אינם טבעיים לחלוטין בדומה ל-iPhone 4S או אפילו ל-Galaxy Nexus. אך חדות הצילום בשילוב של צפייה בתמונות על גבי המסך ה-HD של המכשיר פשוט מדהימה.

יתרה מכך, ממשק המצלמה ב-TouchWiz Nature UX פשוט נוח וקל. תוכלו לבחור לעצמכם קיצור דרך של רמת חשיפה, צילום מאקרו, נוף, אפקטים וכו'. בדומה למתחרים, גם כאן נוספה יכולת צילום תמונות סטילס בעודנו מצלמים  סרטון ווידאו. שתי שיטות צילום נוספות מגיעות לסדרת ה-Galaxy: צילום רציף וצילום HDR. בעזרת חיישן המצלמה המאפשר אפס שניות לצילום תמונה, תוכלו ל"רסס" 20 תמונות ברצף וכך לתפוס אלמנטים הנמצאים בתזוזה מהירה בצורה איכותית. אם לא תדעו באיזו תמונה מתוך ה-20 היא האיכותית ביותר, ה-S3 יבחר אותה בשבילכם. תסמכו עליו, הוא יודע מה הוא אומר :)


גימיק חדש ונוח שהוכנס לנושא התמונות והמצלמה, הוא תיוג אנשים במכשיר. ברגע שתצלמו מישהו, המכשיר יזהה את פניו ויאפשר לכם לתייג את שמו בעזרת רשימת אנשי הקשר שבמכשירכם. כך בפעם הבאה שתצלמו אותו, שמו כבר יופיע על התמונה. 



לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.



לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

סוללה
אין לי הרבה מה לפרט על הסוללה, פרט לזה שהיא מחזיקה המון זמן יחסית למכשירים אחרים שיצא לי להשתמש בהם. סוללת ה-2100 mAh מורגשת לחלוטין. לא הרגשתי בצורך להטעין את המכשיר כל לילה, אך הטענתי אותו במשך היום לפרקים קצרים. אני חושב שמיותר להציג מספרים מאחר והשימוש משתנה מאדם לאדם. אך דעו בבטחה כי הסוללה חזקה מכל מכשיר שהכרתם עד כה. כמובן שאני מדבר על מכשירים הנמכרים בישראל. אין לי מושג איך ה-Razr MAXX עובד עם הסוללה שלו.

ממשק משתמש
כששמעתי שלא נעשה שינוי משמעותי בין ה-TouchWiz 4 לנוכחי - התאכזבתי. אחרי הכל זו הזדמנות טובה לחדש. אך לאחר שחוויתי את ה-S2 עם ה-TouchWiz 4 ואת ה-S3 עם TouchWiz 5, אני חושב שגם השינויים הקטנים ביותר גרמו למערכת להרגיש בשלה מבעבר. אני יכול לומר כי ה-S3 מציג בפנינו את יכולותיה של מערכת ההפעלה אנדרואיד ואת בגרותה בהשוואה לגרסאות קודמות. בסך הכל סמסונג שילבה בין הממשק שלה ל-ICS בצורה טובה מאד, אך לטעמי קיימים מספר דברים שהורגלתי אליהם עם ה-Galaxy Nexus והיו חסרים לי, כגון המעבר בין החייגן ואנשי הקשר על ידי החלקת האצבע על המסך. בגרסא הנוכחית והקודמת של TouchWiz קיימות לשוניות בחלקו העליון של המסך, מה שנעשה קשה יותר ויותר לגישה מאחר והמסך רק גדל. לעומת סמסונג, חברת htc למדה והשכילה לשים את אותן לשוניות בתחתית המסך.

דבר נוסף, היא שורת הבקרים שמופיעה ברגע שאנו מורידים את שורת ההתראות. טוב לראות יותר בקרים מהגרסאות הקודמות כמו גלישה סלולארית, מצב נהיגה, חיסכון בסוללה וכו'. אך גם כאן, צרם לי לגלות כי בכל פעם שאני מוריד את שורת ההתראות, אותם בקרים צרכים להתגלגל מימין לשמאל, מה שמונע ממני לבצע פעולות בצורה מהירה מאחר ואני צריך להמתין לסיום הגלגול המיותר.

התחדשות נוספת היא שורת האייקונים במסך הנעילה. זהו פשוט תענוג שאי אפשר לוותר עליו. הגישה המהירה להודעות, דפדפן, מצלמה וחייגן. אך שוב, איכזב אותי לגלות כי לא ניתן לשנות אייקונים אלו ומאחר ואני בקושי כותב הודעות טקסט והייתי מעדיף לראות שם את ה-What's App, אני נאלץ לפתוח את המכשיר ולהיכנס לאפליקציה. בסך הכל הממשק מרגיש הרבה יותר טוב מהקודמים אליו אך הטעויות הקטנות שציינתי יכולות לשגע פילים.


סיכום
אין ספק כי ה-Galaxy S3 הוא המכשיר החזק ביותר שקיים היום. שילוב המעבד של סמסונג עם המסכים החדשים שלהם ומעל לכל זה ממשק ה-TouchWiz הבוגר. יכולות המדיה שלו פשוט מרשימות. רקעי הטבע וצלילי הציפורים פשוט נעימים לאוזן. גם בשעון המעורר ישנם מספר גימיקים שיהפכו את ההתעוררות שלכם בבוקר לנעימה יותר. מכירים את הפרסומות בהן הגברים נוהגים בכביש ובחורה מושכת הולכת על המדרכה? התוצאה: כולם מאבדים את הריכוז. זה מה שיקרה לכם אם תסתובב עם הצעצוע החדש הזה. כולם ישאלו, יעצרו ויציצו. אל תשכחו שאתם לא הראשונים בעולם להחזיק במכשיר. אחרי הכל, סמסונג דיווחה על 9 מיליון הזמנות מוקדמות עוד לפני שהמכשיר הושק. זה בוודאי אומר משהו.


אין לי עוד מילים בשביל לשבח את ה-Galaxy S3 ובגדול רוב הסקירה הייתה חיובית וזאת כי השארתי את השלילי לסוף. זוהי הדעה האישית שלי: אני צופה כי בעתיד התפתחות המעבדים ומהירות החומרה תאט ואנו נבחין בשיפור ממשק משתמש וחיישנים למיניהם. התאכזבתי לגלות כי ה-Galaxy S3 לא הופך להיות פורץ טכנולוגי והוא בעצם מיישר קו עם המתחרים, משהו שאפל נוהגת לעשות בהכרזות האחרונות שלה.


מלבד מספר חיישנים מגניבים ונוחים המסך נשאר באותה רמת טכנולוגיה בדומה למסך ה-Galaxy Nexus שהושק באוקטובר 2011. הכי התאכזבתי למצוא את הכפתור חסר הטעם שנמצא בתחתית המסך - כן, אני מדבר על כפתור ה"תפריט". כל המהות בגרסא האחרונה של אנדרואיד (ICS) היא - פחות כפתורים פיזיים ויותר כפתורי מגע על גבי המסך. אך נראה כי סמסונג בחרה להתעלם מכך והיא החברה היחידה שבוחרת ללכת עם הראש בקיר. בעוד כשנה/שנתיים לא יהיה טעם לכפתור זה, מאחר וכל האפליקציות שיותאמו ל-ICS או Jelly Bean יגיעו עם כפתור "תפריט" בתוך האפליקציה. אולי החברה בונה על כך שתרכשו עד אז מכשיר חדש. בכל הקשור לכפתורים הפיזיים, הם פשוט ממוקמים נמוך מידי. פעמים רבות שיחקתי במכשיר או צפיתי בסרטון ומצאתי את עצמי מקיש בטעות על כפתור ה"חזרה". יכול להיות שזה עניין של הרגל, אבל לדעתי זו טעות חמורה בעיצוב.


דבר אחרון לסיום, הוא מתאם ה-MHL. גם ה-S2 וגם ה-Nexus בעלי יכולת MHL אבל בשביל ה-S3 תאלצו לקנות מתאם חדש. למה? כובע! אם יש לכם מכשיר ישן בידכם ואתם מחפשים אחד חדש, אז זהו המכשיר בשבילכם. אם אתם בעלי ה-S2 או ה-Nexus, אז לא הייתי רץ להחליף, אולי הייתי ממתין קצת שהמחירים ירדו - והם יורדים!

מפרט המכשיר:

 - מעבד 1.4GHz מרובע-ליבות, מסוג Exynos 4212 של חברת סמסונג
 - מסך בגודל 4.8 אינץ' מסוג Super AMOLED HD ברזולוציית 1280x720p
 - זכוכית מסוג Gorilla Glass 2
 - זכרון ראם 1GB
 - נפח איחסון פנימי 16GB/32GB/64GB (רק גרסאת ה-16GB נמכרת בישראל)
 - חריץ הרחבה מסוג microSD, עד 64GB
 - מצלמת אחורית 8 מגה-פיקסל עם צילום באיכות 1080p עם אוטופוקוס, פלאש LED
 - מצלמה קידמית 1.9 מגה-פיקסל עם צילום באיכות 720p
 - Wifi בתקן N, בלוטות' 4, DLNA, A-GPS, NFC, Wifi-Direct, MHL, Hotspot
 - micro SIM
 - אנדרואיד 4.0.4 עם ממשק TouchWiz Nature UX

אהבתי:
  • מסך גדול, חד ומלא חיים
  • מהירות תגובה מדהימה
  • מצלמה איכותית
  • סוללה חזקה מאוד
  • המכשיר מרגיש נוח ביד
  • נורית חיווי התראות
  • Smart Stay

לא אהבתי:
  • כפתורי ניווט פיזיים
  • חוסר שיפור בממשק המשתמש
  • מכשיר גדול מידי בשביל עבודה עם יד אחת
  • איכות בנייה מרגישה זולה

השוואת תמונות בין ה-Galaxy Nexus, Galaxy S2, Galaxy S3 וה-iPhone 4S

Galaxy Nexus

Galaxy S2

Galaxy S3

iPhone 4S

Galaxy Nexus

Galaxy S2

Galaxy S3

iPhone 4S


Galaxy Nexus

Galaxy S2

Galaxy S3

iPhone 4S


תמונות נסיון עם ה-Galaxy S3





אני רוצה להזכיר, הצטרפו לעמוד הפייסבוק של Andromore על מנת לקבל עדכונים, תמונות וקישורים מעניינים.

2 תגובות: