יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

איך להציע נישואים בעזרת האנדרואיד הקרוב לליבכם.

אתמול התקנתי לארוסתי (מצחיק לומר את זה) אנדרואיד 4.1.2 של קבוצת המפתחים AOKP, על ה-Galaxy S2 שלה. היא כמובן, התלהבה מהאיקונים ומהרקע המונפש של דמות חד הקרן הוורדה המייצגת את המפתחים של AOKP. ראיתי שהיא מתלהבת והחלטתי לחפש לה Boot Animation מגניב למכשיר. Boot Animation זו אנימציית הפתיחה בה אתם נתקלים בזמן הדלקת המכשיר. כל חברה סלולארית יוצרת לעצמה את אנימציית הפתיחה שלה אך כאשר אתם משנים Rom אתם נתקלים באלפי אנימציות חדשות. ניתן להוריד את אותן אנימציות ולהתקינם ללא צורך בהחלפת Rom.

בזמן החיפושים נתקלתי באנימציית פתיחה המציגה הצעת נישואים. אין ספק כי זה רעיון מקורי שגרם לי לחשוב לעצמי: איך לא עשיתי את זה בעצמי?! כשארוסתי ראתה זאת היא כמובן אמרה לי: וואו, מתאים לך לעשות דבר כזה! טוב, אני את ההכרזה שלי כבר עשיתי, אז כל שנותר לי עכשיו הוא להמליץ לאחרים לעשות זאת :)

הנה סרטון ההכרזה:


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

תגובה 1:

  1. אנונימי6/4/13 09:51

    tantra Loνemaking TechniquesΤhe goаl of trantric sex iѕ
    nоt a mere woman, but one by one. Thе mеntаl reorientation cultiνates
    thе ԁesіre to run from any posѕіble huгt?


    Here is mу hοmepage - reiki

    השבמחק