יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

Curiosity - המשחק שיגרום לכם לאבד את השפיות.

משחק חדש ומקורי הגיע ל-Google Play. משחק שמנסה להתגרות בכם, השחקנים. משחק כל כך פשוט שעצם היותו פשוט הוא יגרום לכם לאבד את השפיות. משחק שיגרום לכם תסכול שלא חוויתם מעולם על מסך הסלולארי שלכם. המשחק המסקרן הזה נקרא Curiosity.

ברגע שתפעילו את Curiosity, יופיע בפניכם מסך לבן עם מספר משפטים קצרים. הם מספרים על קובייה ענקית שבתוכה נמצא סוד ש"ישנה לכם את החיים". על מנת לגלות את הסוד אתם תאלצו לחשוף את כל חלקי הקובייה. במבט ראשון הקובייה נראית לא מזיקה, פשוטה ובמימדים רגילים, אך ברגע שתתקרבו אליה יותר ויותר, תגלו כי אתם מגיעים לרזולוציות פסיכיות שלא חשבתם עליהם קודם. מהר מאוד תמצאו את עצמכם לוחצים על כל חלקי מסך המכשיר שלכם על מנת לחצוב בקוביות קטנות שיחשפו את הסוד הגדולה אשר שוכן בתוך הקובייה. אם חשבתם שאתם לבד במערכה אז תתפלאו לגלות כי באותה קובייה חוצבים אלפי אנשים, בדיוק כמוכם, מכול העולם.

פרטים נוספים כל המשחק ועל מטרתו האמיתית אינם קימים. הדבר היחידי, שלא ישמח אותכם לגלות הוא, שבמקרה ותרצו כלי חציבה טוב יותר (אין לאף אחד מושג במה מדובר בדיוק) על מנת לחשוף את הסוד, תאלצו לרכוש את המשחק בכסף וזה יעלה לכם לא פחות מ-80 אלף דולר. כן, כן! 80 אלף דולר אמיתיים. כסף שהרווחתם בזיעת אפיכם! מטורף! פרט אחרון ולא באכרח משמח יותר הוא, שזהו רק השלב הראשון בניסוי מתוך 22 שלבים שיגיעו אלינו בעתיד.

אז מה אתם אומרים? אתם מוכנים להקיש עד מוות על מכשירכם רק בשביל לדעת מה יש בתוך הקוביה?

את המשחק ניתן להוריד ב-Google Play בחינם או על ידי סריקת הברקוד.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה