יום שני, 5 בנובמבר 2012

אפליקציית Flip Launcher תאפשר לכם גישה מהירה לאפליקציות האהובות עליכם.

ב-Google Play קיימים אין ספור Laucherים. Launcher זו אפליקציה שהיא בעצם מעטפת של ממשק מערכת ההפעלה של אנדרואיד. בעזרת אפליקציות Launcher למיניהן, תוכלו לשנות כמעט כל נתון במכשירכם. ממראה ושמות האייקונים ועד אנימציית מגירת האפליקציות. ה-Launcher הבא עושה דברים קצת אחרת.

אפליקציית Flip Launcher תאפשר לכם לבחור מיקום ספציפי בכל אחת מדפנות מסך המכשיר, כאשר בלחיצת כפתור אחת תיפתח "מגירה" ועליה 4 אפליקציות נבחרות. Flip Laucher לא תשנה לכם את מראה האפליקציות ולא תנסה לחדש בויזואליות אלא היא תשנה לכם את הרגלי השימוש במכשיר. "מגירה" זו תיפתח בכל מצב בו תיהיו. לדוגמא: ברגע שתבקרו באחד מהאתרים האהובים עליכם בעזרת הדפדפן, תוכלו לגשת במהירות לחייגן על מנת לבצע שיחת טלפון. במקרה ואתם כותבים הודעה לחבר דרך אפליקציית ה-What's app ותחשקו לבדוק משהו ב-Facebook, תוכלו לבצע זאת ב-2 לחיצות בודדות.

בכל "מגירה" כזו, תוכלו לבחור בין 4 אפליקציות נחשקות מתוך האפליקציות המותקנות במכשירכם. כמו כן, תוכלו לבחור את מיקום ה"מגירה" צבע הכפתור שלה, שקיפות ועוד. Flip Launcher הינה אפליקציה חינמית ב-Google Play. תוכלו להורידה גם על ידי סריקת הברקוד.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה