יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

IMpulse - עכשיו עם רגלית מיוחדת לסמארטפון שלכם.

לעיתים קרובות, אני מוצא את עצמי מסביר לאנשים מה המשמעות שעומדת מאחורי האתר-Kickstarter. החלטתי לסכם לכם זאת בקצרה על מנת לחסוך אי נעימות :). הרעיון העיקרי של האתר הוא השגת תקציב למוצר שבפיתוח. את התקציב מספקים צרכנים שונים מכל העולם, מה שמאפשר לאותה חברה לייצר את המוצר שלה באופן מסחרי. הצרכנים (אני, אתם או כל אחד אחר) יהיו הראשונים לקבל את אותו מוצר ובנוסף לקבל עדכונים לגבי מצב הפיתוח שלו.

פעמים רבות, תגובות הצרכנים הן אלו שמשפיעות על פיתוח, בדומה למה שקרה כאן. Black Powder Media אשר מפתחים את ה-IMpulse, החליטו בעקבות תגובות רבות בנושא, לשנות את עיצוב של המוצר שלהם. בתכנון המקורי, ה-IMpulse הגיע עם מכסה ,הנפתח בעזרת מסילה קטנה, שכל מטרתו היא למנוע מהמוצר להיפגע ממחזיק המפתחות שלכם או מכל גורם עויין אחר. לאחר תגובות רבות על יצירת מעמד למכשיר הסלולארי שעליו נפעיל את ה-IMpulse, החבר'ה ב-Black Powder Media החליטו לשנות את העיצוב ולייצר כיסוי שישמש גם כמעמד לסלולארי וגם ימנע מפגיעת של המוצר. על זה אומרים: נפלאות ה-Kickstarter.

דוגמא נוספת היא המוצר Pocket TV של חברת Infinitec. לאחרונה החברה שידרגה את ה-Pocket TV בעוד 4GB של נפח איחסון למשקיעי Kickstarter בלבד וזאת בעקבות עיקובים שונים בייצור. מעיין פירגון לאלו שבלעדיים הם לא היו מייצרים את המוצר שלהם.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה