יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

MediaHint - תוסף חינמי לכרום שיאפשר לכם צפייה ב-Hulu ו-Netflix.

אתמול כתבתי מדריך קצרצר שמסביר איך תוכלו לזייף את כתובת ה-IP שלכם, על מנת לגלוש באתרים הזמינים רק בארה"ב. במדריך הדגשתי כי עלות הזיוף היא $4.99 בחודש, מחיר ששווה לדעתי את התענוג. אלו מכם המעדיפים לא לשלם כסף כלל אך עדיין מעוניינים בגישה חלקית יעדיפו את הדרך הבאה:

הכירו את MediaHint - תוסף לדפדפן הכרום שמאפשר גישה לאתרים כמו Hulu, Netflix ו-Pandora. אלו מכם שלא יודעים על מה אני מדבר, ישמחו לגלות כי Netflix ו-Hulu הינם אתרי סדרות וסרטים המאפשרים צפייה ישירה בתוכן עדכני וגם ישן יחסית. סדרות וסרטים אלו נעשים על ידי בזרמת מדיה (Streaming) ללא תרגום בעברית אך לפעמים עם תרגום באנגלית. Pandora לעומת זאת, הוא אתר המספק מוזיקה באותה שיטה. תוכלו לבחור שיר, אלבום, אמן ולהכין לעצמכם רשימת השמעה ואותה לשמוע דרך הדפדפן בכל רגע נתון. אתרים אלו זמינים אך ורק לארה"ב ולמספר מדינות מועט באירופה. בעזרת תוסף זה גם אתם תוכלו להנות מהחוויה.

כל שעליכם לעשות הוא, ללחוץ לקישור הזה או להיכנס לדפדפן הכרום, להיכנס ל-Chrome Web Store, לחפש על ידי שורת החיפוש את MediaHint ולהתקין. ההתקנה עורכת כמה שניות והיא לא צורכת מכם שם ידע טכני. בסיום ההתקנה, גילשו לאחד מהאתרים המדוברים והתחילו להנות מתוכן טלויזיוני איכותי.

שימו לב! - הדרישה היחידה של התוסף היא מעקב אחר כל האתרים שאתם גולשים בהם. קצת מעיק על הלב לדעת שעוד מישהו עוקב אחריכם, ולכן הייתי ממליץ להפעיל את התוסף ברגע צפיית התכנים ולכבות אותו בסיומם.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה