יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

שמועות? עובדות? - נקסוס פריים

נראה שהנקסוס פריים מתחיל לתפוס קצב וכל שבוע מתגלה לה שמועה חדשה. הפעם השמועות מגיעות גם מכיוון ספקית סלולאר.
הכל התחיל בהדלפת מפת הדרכים של Samsung לפני כמה שבועות, כאשר אנדרואיד בגרסא Ice Cream Sandwich הופיעה על המכשיר I9250. כעבור כמה ימים, Samsung שלחה כמה עורכי דין אל האדם אשר הדליף את המידע שלה לרשת בבקשה להפסיק זאת. גם את המכתב הזה הדליפו בסופו של דבר, מה שחשף בפנינו את השם הרישמי של הנקסוס, Prime.


לפני יומים, האתר BGR חשף שמכשיר בשם Droid Prime ייצא באוקטובר בחברת Verizon Wireless האמריקאית במטרה להיות המתחרה הרישמי של Iphone 5. מידע זה גרם לאנשים להתחיל לעלות השערות לגבי בלעדיות של ספקית סלולאר על מכשיר הנקסוס, דבר שלא היה קיים עד כה. גוגל דוגלת בפתיחות גם במקרים הללו וכל מכשיר נקסוס שנמכר עד היום, הגיע Simfree וללא בלעדיות לשום חברה סלולארית. אתמול, האתר Android Guys  דיווח ש-Samsung העלתה עמוד תמיכה לאותו מכשיר מדובר וכשגילתה זאת, הורידה אותו מיד. מצילום מסך ניתן לראות שעדכון FOTA נשלח למכשיר ומזה אנו מבינים שזה הוא לא מכשיר הנקסוס פריים מכיוון שלא היצרן שולח עדכונים למכשירי הנקסוס אלא גוגל באופן ישיר.

מדיבורים ברשת ניתן להבין ש-Samsung לא תוותר בקלות על הכתר. מצד אחד היא אולי תייצר את הנקסוס הבא שיהפוך למכשיר החזק ביותר בשוק וכך תגרום לגלקסי אס 2 להיות מספר שתיים, בדיוק כמו מספר הדגם שלו ומצד שני הרבה טוענים שברגע שגוגל תחשוף את הנקסוס פריים, Samsung תחשוף מכשיר חזק יותר ותשמור על סדרת גלקסי במקום הראשון.

מקורות: BGR, Android Guys

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה