יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

Google Gmail, Docs, Calendar - עובדים ללא חיבור לאינטרנט.

בחודש מאי האחרון נערך הכנס השנתי של גוגל שנקרא Google I/O, בכנס זה גוגל הכריזה על תוכניותיה לעתיד הקרוב והרחוק. בין כל החידושים וההכרזות גוגל ציינה שבקרוב נוכל להשתמש בשרותיה גם כאשר אנו לא מחוברים לאינטרנט. ואכן מהיום ניתן להשתמש בשרותי גוגל גם בלי להיות מחוברים לאינטרנט בעזרת תמיכת HTML5. אתם בטח שואלים את עצמכם, מתי זה כבר קורה? אז התשובה של גוגל היא בזמן טיסה או ברכבת. אני משער שרובכם לא טסים כל כך הרבה ובזמן נסיעה ברכבת יש לכם אינטרנט כמו בזמן שאתם מהלכים ברחוב. אבל למרות הכל, עדיין יש אנשים שאינם מחוברים כל הזמן לאינטרנט והם כן זקוקים לשרותי המייל, היומן והמסמכים.

בשביל להשתמש באפשרות זו תצטרכו להצטייד בדפדפן כרום ובאפליקציה שלו לגלישה לא מקוונת.
לאחר שהתקנתם את האפליקציה, יופיע איקון חדש בשם Offline Google Mail בכל לשונית חדשה שתפתחו. במקרה שתתנתקו מהאינטרנט כל שעליכם לעשות הוא, ללחוץ על האיקון של האפליקציה ולבחור בגלישה לא מקווונת.

איקון האפליקציה החדש שנוסף בכל לשונית שנפתח.



בחרו באופציה: אפשר דוא"ל לא מקוון.

חזות הממשק של הדוא"ל הלא מקוון. הממשק נלקח מהטאבלטים.
על פי גוגל שרותי המסמכים והיומן יפעלו כבר משבוע הבא. במצב לא מקוון של היומן תוכלו לראות את כל הארועים שלכם ולהגיב לפגישות ובשרות המסמכים תוכלו לראות את כל המסמכים אך ללא אפשרות עריכה, עדיין. גוגל עובדת על עריכת מסמכים לא מקוונת ונקווה שהיא תסיים בקרוב.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה