יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

אחד על אחד - קניתם מחשב חדש? רוצים להעביר את כל המידע של הכרום אליו? הינה הדרך.

אחד הדברים האהובים עלי בגוגל ואני בטוח שכמעט על כולם, הוא שרותי הענן שהיא מציעה. על מה אני מדבר בדיוק? רוב השירותים של גוגל קיימים על שרותי ענן ואינטרנט. אם מדובר ב-Gmail, אשר אף דוא"ל לא נמצא פיזית במחשב שלכם, המפות של גוגל אשר ניתן לגשת אליהן מכל מקום וגם בדפדפן האינטרנט שלה, כרום. לאלו מכם שלא יודעים גם לכרום יש שרות ענן אשר מאפשר לכם לסנכן את כל הסימניות שלכם בכל רגע נתון.

למה זה טוב אתם שואלים את עצמכם? ברגע שתאפשרו לכרום לסנכרן מידע, כל פעולה שתעשו ותרצו שתשמר תרשם תחת המשתמש שלכם אצל גוגל. ביום מן הימים שתקנו מחשב נוסף, חדש או תמחקו את המידע במחשב הקיים ותרצו לשחזר אותו בחזרה, הוא יהיה זמין בלחיצת כפתור. המידע שזמין לשמירה בכרום הוא: סימניות, אפליקציות, סיסמאות, הרחבות, הגדרות שבצעתם בכרום עד כה, ערכות נושא והשלמות מילים קבועות.

על מנת לבצע סנכרון בכרום, עליכם לגשת לסמל המפתח אשר נמצא בחלקו העליון של חלון הכרום > אפשרויות > דברים אישיים > סינכרון. ברגע שהגעתם לכאן, ניתן לבחור תחת "התאם אישית" אילו סעיפים תרצו לסנכרן ולאיזה חשבון גוגל לסנכרן אותם. כמו כן, ברגע שתרצו תוכלו להפסיק את הסנכון.

ברגע שתתקינו את הכרום על המחשב החדש או הנוסף, תוכלו לגשת להגדרות ולבצע את פעולת הסנכרון כמו שציינתי בפסקה הקודמת ותוך מספר שניות כל המידע שהיה לכם במחשב הישן יגיע גם לחדש.

תגובה 1:

  1. בהחלט המועדפים של הכרום זה דבר שקשה לבנות בחזרה לאחר פירמוט מחשב או מחשב חדש. טכנאי מחשבים תל אביב עושה זאת בקלות עבורכם ובמחירים ממש טובים

    השבמחק