יום ראשון, 18 במרץ 2012

תמונות חדשות של ה-Galaxy S3 נחשפו, האם הן אמיתיות?

מאחר ועברנו את WMC2012 ללא הכרזה של ה-Galaxy S3, אנו צרכים לפנות מקום לגל השמועות הבא שיתרחש עד ההכרזה הרישמית. בשבוע האחרון השמועות מבוססות יותר על מראה המכשיר ולא על חומרתו. בחור אנונימי טוען כי חברו אשר עובד ב-Samsung שלח לו תמונה של ה-Galaxy S3, העלה אותה לרשת לפני כשלוש שעות בלבד. בנוסף לתמונה הוא מציין כי סביר להניח שלמכשיר יהיו שני סוגי לאנצ'ר. האחד עם TouchWiz של Samsung שיולבש על אנדרואיד 4 (ICS) והשני הוא הלאנצ'ר של גוגל אשר נקי מכל תוספות החברה. החברה אינה יודעת עם היא תמשיך עם ה-TouchWiz או שהיא תבחר באפשרות של שני לאנצ'רים ובכך המשתמש יוכל לעבור בין שני הסוגים לפי בחירה. מעבר לכך, הוא ציין כי גודל המסך הוא 4.7 אינץ' כאשר הוא תופס את רוב שיטחו של המכשיר אך בעקבות הצורך במצלמה, רמקול ומיקרופון החברה נאצלה לא לתפוס את כל שיטחו המלא. לקינוח הוא סיים בכך שה-Galaxy S3 מוגדר כמכשיר HD כאשר גבו עשוי מחומר קרמי. מי מכם שאינו מכיר את סוג החומר, יכול להציץ בסרטון הבא בו אנו רואים כיצד חברת HTC מיצרת את מכשיריה מסדרת One.

"I am using a throwaway and I'm not going to disclose ANY information about his job because it could jeopardize it. He sent me this picture (I know, he shouldn't have used the flash but i guess we will take what we can get). Ok he gave me some specs as well. He said that it will possibly have two optional launchers, ICS with touchwiz overlay and vanilla ICS. They aren't 100 percent sure if they will stick with touchwiz or have the dual launcher option. If they go dual, you will have the option of picking which one to use at startup, and you can change any time. He said it has a 4.7 inch screen that nearly takes up the whole phone, but some bezel space was needed for the camera, , speakers, mic, and so cases would fit on it. He said it WILL be HD and have a ceramic "micro arc oxidation" back"

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן

תמונה נוספת שנחשפה לפני מספר ימים מעלה שאלות רבות. על פי התמונה ניתן לראות כי ווידג'ט המכשיר מציין את התאריך 22 במאי ואת המיקום לונדון. בסביבות תאריך זה מתקיימת בלונדון האולימפיאדה אשר Samsung תיקח בה חלק לא קטן של חסויות. אני לא מאמין כי החברה תקיים את ההשקה הרישמית במקביל לארוע גדול אחר בעולם. בנוסף ניתן לראות כי גוף המכשיר קרמי, בדיוק כמו כל השמועות האחרונות ועיצובו מזכיר את סדרת הטאבלטים של החברה. שימו לב כי כפתור יעודי למצלמה ממקומם בצידו של המכשיר, דבר אשר לא נהוג בסדרת מכשירי ה-Galaxy או בכלל במכשיריה של Samsung. הדבר האחרון שלא דיברתי עליו הוא לוגו חברת Shandwick Worldwide שמופיע בצידו הימיני של התמונה .חברה זו מתעסקת ביחסי ציבור והיא נחשבת לאחת החברות הגדולות אשר Samsung עושה בה שימוש לקידום מכשיריה. 

שתי התמונות הבאות הן תמונות אילוסטרציה אשר אנשים הכינו והעלו לרשת. תמונות כאלו צצות במקביל לכל הכרזת מכשיר משמעותי ולכן אני לא מאמין שהן קרובות למציאות. מצד שני, נצטרך להמתין לתאריכים שמופיעים בגוף המכשיר בשביל לדעת את האמת.


2 תגובות:

  1. אנונימי19/3/12 18:47

    המכשיר השמאלי (לבן) זו סתם תמונה משודרגת של מכשיר שכבר קיים:

    http://www.tgspot.co.il/galaxy-s-wifi-4-2-pmp/

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה שואל אותי, כל האילוסטרציות האלו נראות דומות למשהו שכבר קיים. רק התמונה של היח"ץ ושל הכותרת נראות איכשהו אמיתיות

      מחק