יום שני, 19 במרץ 2012

מהיום תוכלו לשחק ב-FIFA 2012 ו-NBA Jam גם באנדרואיד (וידאו נוסטלגי).

חברת EA שיחררה ל-Google Play שני משחקים חדשים. האחד הוא FIFA 2012 שהגיע לאחר המתנה ארוכה, ארוכה מידי לדעתי. אני מאמין כי מכירות המשחק יפגעו בעקבות יציאתו של 2012 Reel Soccer אשר ניתן להורדה בחינם. המשחק השני הוא NBA Jam אשר הולך על הכתר. אין לו מתחרים קיימים בשוק האנדרואיד והם גם לא נראים באופק. ההתרגשות האמיתית שלי כאן, היא לגבי NBA Jam שמחזיר אותי לתחילת שנות ה-90 בהן הייתי ילד טיפוסי של אותן שנים. ילד שמאמין כי נשיפה לתוך קסטת ה"מגהסון" תשנה את חוקי המשחק. ילד שלא יחשוב פעמיים אם למכור את אחותו לעבודות מכרה בתמורה למשחק של אינדיאנה ג'ונס. ילד שידמיין שהוא מחזיק בכדור אש לאחר שהוא קלע 3 שלשות ברצף!

גם FIFA 2012 וגם-NBA Jam עולים 19.68 ש"ח בנפרד. שני המשחקים נמצאים ב-Google Play ימים ספורים וניתן לראות רבים מתלוננים על כך שאינם מצליחים להריץ את FIFA 2012 על גרסאת המערכת ICS. אני בטוח ש-EA יתקנו זאת בקרוב, בינתיים אתם מוזמנים לנסות את מזלכם מאחר וחלק מהקונים כן מצליחים. זכרו, ניתן להחזיר אפליקציה שנרכשה עד 15 דקות מרגע הרכישה.

הצצה קטנה ליצירת NBA Jam המקורי:


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.  

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה