יום חמישי, 5 ביולי 2012

סקירה: הזרוע האולטימטיבית של חברת Clingo.

היו ימים בהם היינו מחזיקים במכשיר סלולארי טיפש ולאחדים מאיתנו היה אפילו מכשיר GPS. כן, כן. מכשיר ספציפי שכל ייעודו הוא ניווט בעזרת GPS (מוזר אה?!) בלי אינטרנט, בלי אנשי קשר ובלי משחקים, רק GPS. אך לא משנה כמה שנים עברו מאז ובאיזו מאה אנו חיים, אחד הדברים הקשים ביותר להשגה מאז ומתמיד זו-זרוע טובה לרכב. אני גאה להכריז כי המרדף אחר הזרוע האידאלית לרכב תם. אתם יכולים להפסיק את החיפושים, למחוק את כל האתרים ששמרתם בנושא ואת מספרי הטלפון של החנויות מהן קניתם כל שנה זרוע חדשה.

אני מאמין שהממצאים הבאים לא חדשים בעולם, אבל בשבילי הם חדשים בהחלט ולכן אני אשתף אתכם בהם. חברת Clingo היא חברה כמו רבות אחרות אשר מתמחה בייצור זרועות למכשירים ניידים, אך ל-Clingo ישנו יתרון מאוד מיוחד על פני המתחרות, הזרועות שלה עושות שימוש בג'ל מיוחד ש"מדביק" את המכשיר הנייד שלכם לגוף הזרוע. כששמעתי על כך לראשונה חשבתי לעצמי - "אין סיכוי שזה מחזיק מעמד", אבל לאחר חקירה פשוטה באינטרנט גיליתי שזה שווה את הניסיון. ישנם מספר סוגים של זרועות: זרוע לרכב הנצמדת לחלון או זרוע הנתלית על תריסי המזגן. כמו כן, תוכלו לרכוש זרועות שישמשו כמעמד שולחני במשרד או אפילו סוג של קערה אשר תשמש כהגה ברגע שתצמידו את המכשיר לתוכה. אני רכשתי זרוע לרכב מהסוג שנצמד לחלון באתר ebay בעלות של 109 ש"ח, אך לאחר מכן גיליתי כי ניתן לקנות אותה ב-KSP בעלות של 90 ש"ח בלבד. בשביל זה אני פה, לעשות את הטעויות במקומכם :)


איך זה עובד? עיקרון הזרוע הוא ככל הזרועות, לחצן ואקום אשר מצמיד את הזרוע לחלון כאשר הגימיק הוא החלק אשר נצמד למכשיר. בדרך כלל, על מנת ל"הושיב" את המכשיר הנייד על הזרוע ישנו מעין מתלה עם לחצנים צדדיים מפלסטיק שחונקים את המכשיר לגוף הזרוע ובכך שומרים עליו מפני תזוזות בזמן הנסיעה. מה שצפוי לקרות וקורה בדרך כלל הוא שאותם לחצני פלסטיק מתפרקים ונשברים ואתם נשארים עם מכשיר חצי יציב. לזרועות של Clingo ישנו צד "דביק" בצבע ירוק אשר אליו תוכלו להצמיד את המכשיר שלכם עם כל סוג של כיסוי. מה שקורה הוא שהמכשיר נצמד לזרוע בצורה כה חזקה עד אשר יהיה לכם קשה להפרידו. בהתחלה חששתי כי ה-Galaxy Nexus שלי (חסר הכיסוי) יעוף לכל עבר בזמן נסיעה אך הדבר לא קרה. דבר נוסף שצריך להיאמר לזכות Clingo, אותו חומר ירוק מסתורי אינו נשאר על גוף המכשיר ברגע שמפרידים אותו ממנו.

ההתקנה: הצמידו את הזרוע לחלון, לחצו על ידית הוואקום ווודאו כי הזרוע יציבה. לאחר מכן ישנה "פרפרית" קטנה בצידו השני של לוגו החברה אשר תעזור לכם לקבוע את הגובה הרצוי. לסיום, הצמידו את המכשיר לחלק הירוק (ה"דביק") וודאו כי המכשיר מקובע כראוי.


גב הצד הירוק אותו ניתן לסובב 360 מעלות.

כך זה נראה ברגע שמצמידים את המכשיר הנייד.

הערה חשובה! על מנת להפריד את המכשיר מהזרוע, עליכם ללחוץ קלות על שתי ה"כנפיים" שבצידי החלק הירוק. אם לא תעשו זאת במקום, תמשכו את המכשיר בכוח - תגיעו לתוצאה הבאה:

תגובה 1:

  1. אנונימי1/1/13 05:43

    האם יכול להתאים גם כאשר יש לטלפון כיסוי/נרתיק? חלק מהכיסויים אינם חלקים או שיש בהם חריצים. האם גם אז הטלפון נצמד ואינו נופל?

    השבמחק