יום שישי, 6 ביולי 2012

תוסף לדפדפן כרום - Facebook Photo Zoom

כל דפדפן שמכבד את עצמו מאפשר הורדת תוספים אשר משפרים את חווית המשתמש שלו. לא רק שלדפדפן כרום קיימים תוספים רבים אלא שגוגל הקימה לו את Chrome Web Store, אך נושא זה מיועד לכתבה אחרת. לרוב אני ממליץ לא להשתמש בהרבה תוספים מאחר והם יכולים לגרום להאטה בהפעלת הדפדפן, אך במקרה הבא אתם תתמכרו לתוסף. Facebook Photo Zoom כשמו כן הוא, מבצע זום או יותר נכון מגדיל כל תמונה אשר תעמדו עליה עם חץ העכבר באתר פייסבוק. את FB Photo Zoom ראיתי לראשונה במחשב של אחי והתחרפנתי ממנה, לרעה. למרות זאת, קיימת בי התשוקה לנסות דברים חדשים רק בשביל לדעת אם הייתי יכול לשפר את חוויית המשתמש שלי וכמובן, בשביל לעדכן אותכם.

באותו היום, הגעתי הביתה, התקנתי את התוסף וגיליתי שאני לא יכול לחיות בלעדיו (קצת פרופורציה?!). ה-FB Photo Zoom מונע ממני ללחוץ על כל תמונה שמעניינת אותי. כל מה שאני צריך לעשות זה לעמוד עם חץ העכבר על אותה תמונה ולקבל אותה בגודל כמעט מלא.

על מנת להתקין את התוסף היכנסו לכאן ולחצו על הכפתור "Add To Chrome". כמו כן, לאחר ההתקנה יתווסף כפתור קטן עם אייקון התוסף בצידו הימיני של עמוד הפייסבוק. כפתור זה יאפשר לכם לבטל או להחזיר את פעולת התוסף.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה